• Aan- of afmelden

PROEFTRAINING?

Heb jij ook interesse om lid te worden van onze mooie vereniging, maar wil je eerst meer informatie over bijvoorbeeld de mogelijkheden, tijden en kosten? Stuur dan een mail met je gegevens zoals naam en leeftijd naar info@rkvvvoerendaal.nl! Een proeftraining is bijvoorbeeld altijd bespreekbaar om eens te kijken of het bevalt.

LID WORDEN?

Ben je overtuigd en weet je zeker dat je lid wilt worden? Aanmelden als lid kan middels het invullen van diverse formulieren en door deze vervolgens aan te leveren bij onze administrateur. Ook afmelden als lid of wijzigingen doorgeven gaat via dit kanaal:

Leo Bressers
    Wolfsestraat 2
    6367 VA Voerendaal
    045-5620630
    leo.bressers@planet.nl

Kies hieronder het van toepassing zijnde formulier, vul het in en lever het aan bij de administrateur.

Belangrijk om te weten als je lid wenst te worden van RKVV Voerendaal is dat we een actief vrijwilligerspunt hebben dat erop toe ziet dat elk lid actief zijn of haar steentje bijdraagt voor de club. Het is dan ook goed om ons vrijwilligersbeleid goed tot je te nemen, welk te vinden is via https://www.rkvvvoerendaal.nl/vrijwilligersbeleid

• Aanmeldformulier
  • Wijzigingsformulier
  • Opzeggingsformulier
  • Alleen als de formulieren volledig en correct worden ingevuld en worden aangeleverd bij de administrateur, kunnen wij deze effectief in behandeling nemen. Na het invullen van de benodigde formulieren verwelkomen we je graag als lid van onze mooie club!

Contributie

Er geldt een verplichte automatische incasso voor alle leden. De contributie wordt in vier termijnen geincasseerd:
    September - December - Februari - Mei. Het kledingfonds wordt in 1x geincasseerd.

Contributie

Bedrag per jaar